Anneciik Merhaba hocalarım öğretmenim doğum iznine ayrıldım . Doğum öncesi 8 hafta iznimiz var . Peki bebek daha geç doğarsa 8 haftadan daha geç doğarsa o aradaki süre nasıl olacak bilgisi olan yazabilir mi ??
Htcbtl Anneciik doğumunuz gecikse dahi doğum yaptıktan sonra 8 haftalık izniniz başlıyor. 42.hafta doğum yapsanızda bu durum değişmez. Doğum belgesini idarenize teslim etmenizle başlıyacak izniniz.
Anneciik Ogretmenaannee evet öyle ama ben doğum sonrası için soruyorum yaz tatilinde ayrıca yapmam gereken rapor vs bir işlem var mı diye
Sultis En basit yolla izne ayrıldığınız günden itibaren 16 hafta sayın o şekilde doğru bir şekilde hesaplayabilirsiniz..
Chmstry-m Sultis hocam peki 37 haftaya kadar çalışır izni alıcam ben ama 37 haftam temmuz ortalarına falan geliyor yani. Doğum öncesi 8 hafta doğum sonrasına mı aktarılıyor? Bu konu hakkında bi bilgisi olan var mı
Sultis Anneciik tamam o zaman yasal hakkınızı kullanmışsınız 37. Haftaya kadar çalışıp ayrılsaydınız 32 den 37 ye kadar olan 5 haftayı doğumdan sonra kullanabilirdiniz
Htcbtl Chmstry-m 8 hafta aktarılmaz. 37. Hafta zorunlu olarak ayrılıyorsunuz izne. Doğumdan önceki 5 haftayo aktarabilirsiniz sadece.
Sultis Chmstry-m anladığım kadarıyla tatil olmayan günleri aktarabiliyoruz sadece yani sizin doğumdan sonra 8 hafta izniniz olacak yani
Zehraaa- Chmstry-m Çalışabilir raporu alsanız da yaz tatiline denk geldiği için yanıyor izinler malesef hocam. Doğumdan sonra sadece 8 hafta alınabiliyor diye biliyorum ben
Chmstry-m Sultis peki bu 32. Haftada kullanılan izin ya da 37.ye kadar kullanılmayan izin yatacak olan doğum parasını değiştiriyor mu?
Anneciik Htcbtl anladım hocam peki atıyorum 8 hafa da olmadı 42. Haftada doğum oldu. O geçen 2 hafta boyunca ne olacak ? Tamam yaz tatili ama yine de belge vs gerekir mi ?