Elisa46 Bugün kadın doğum için filiz becerikliye gittim . Gidecek olan varsa paranızı boşa o dr vermeyin çöpe gider. Doğru düzgün bakmadı bile . Yazık günah herkes işini adam gibi yapsa böyle olmaz .
Sevfeh Elisa46 evet yA çok ilgilenmiyor devlet hastanesinden bir farkı yok bende bir ona rabdavu bulmuştum gitmek zorunda kaldım
Cimcat Elisa46 Selda hanıma giden arkadaşlarım memnun kaldı. Burcu Betül’e gidende memnun kaldı. Öncelikle bi selda hanıma bakin isterseniz
Elisa46 Sevfeh daha önce Ahmet beye göründüm o iyiydi ama bu kadın kadar ilgisiz, alakasız bi dr devlette bile görmedim ..
elaweannesi Elisa46 yerinde olsam Ahmet Akgün ile dewam ederim ikinci gebeliğim çok memnunum ilkten beri Ahmet hoca iyi ki tanıdım
Elisa46 Zulom- İstanbul’da yaşamıyorum bilerek gittiğim bi dr değildi o yüzden başka dr gitseydim keşke