Sunshine__ bende 34 haftalığım 29’kende tersti 32’de de tersti döner umuduyla bu haftayı bekledik dün kontrolüm vardı ama dönmemiş doktor bu saatten sonra dönme ihtimali daha da düşüyor çünkü yeri daralıyor dedi inşallah döner bende normal doğum istiyorum ama dönmedi diye sakın stres yapma canını da sıkma dedi doktorum bende hayırlısını diliyorum 🤲🏻🌸