bilgegk geçmiş olsun öncelikle canım, anlattıgın durumların aynısını yasadım. İlk gebeliğimde böyle problemlerim olmadı benim, sadece 35+6 da suyum geldi erken dgdu. Daha sonra 2 gebelik yasadm 8-10 hafta arası altıma idrar yapar gibi kanamam okuyor daha sonra iğneler ilaclar, risk kalkıyor bebeklerin kalbi duruyor 20 18 haftalıktı. Tüm testlerim yapıldı. Özellkle yaptırman gereken testler tromboliden öte afas anti fospolifid sendromu deniyor dnaırsam ve lupus testleri. Perinatoloji bunu cok önemsiyor. Benimde senin gibi iki önemsiz genim heterezigot iki mfhtr genim. Suan yine gebeyim yine kanamam oldu bu sefer hep perinatololjilerde gezindim. Tüm doktorların dediği suydu kalp rahimşn derecesi var benim hafif ğstten basık, bu müdahale gerektirmez kanamaya sebep olmaz sadece erken dogumu tetikler. Kan sulandırıcı iğne kullanırken bu gebelikte kanamam daha cok oldu doz düşürdüler, zaten o anda kesmek cok iyi değilmiş bebek zarar görüyormjs. Bu kan sulandırıcı olayı biraz doktorlar arasında görüş ayrılşıpı var. Kimi aspirin al dio kimi iğne kimi hiç gerek yok dio. Dediğim gibi sen mutlaka lupus afas protein c, protein s ve homosistein değerlerine baktır. Bunları özellkle kac perinatooga gittiysem bu değerleri sordular. Ama en önemlisi bende vajinal enf cıktı bu gebelikte öğrendim sikayetimde ilk haftalarda ciddi karın kasık aprısı yasamamdı. Kanamaya vajinal enfeksiyonun sebep olacagnı söylediler. Sürüntü seklinde alınıyor ona dikkat mutlaka büyğk bi hastanede onu yaptır derim.