Yarın doğumum olacak dün de nişanım geldi kontrole gittim sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum bebek makat geliş olduğu için, doktor eve gönderdi takip et kendini dedi sancıların su gelişin olursa çarşambayı beklemeyebilir dedi ama ben rahatsız edici derecede bir sancı hissetmiyorum sancı olduğu halde doğum için beklemek yanlış mı anlamadım aynı durumu yaşayan var mı aramızda sancılar olduğu halde beklemek bebeğe zarar veriyor mu