bu_partideyalnizsin Karnimda birden bir ağırlık çökmesi ve farklı bı his yaşıyorum ağrılı değil ama ifade edemiyorum tam olarak bir kaç sn sürüp duruyor neyse ki neyden kaynaklanıyor acaba bu kendimi azda olsa anlatabilmisimdir inşallah 😅
Bal_1604 bu_partideyalnizsin sanki dusecekmis gibi mi ? 😂😂 Bazen bende öyle hissediyorum yürüyünce açılıyorum sanki bebek karnim ile birlikte düşüyormuş gibi hissediyorum yada daha farklı bişey ama bende bilmiyorum
Mochi bu_partideyalnizsin doluluk gibi birşey mi? Bende genelde çok yorulduğum zamanlar o doluluk hissini net hissediyorum rahim büyüyor ve ağırlaşıyor ondandır diye düşünüyorum yani normal ilk gebeliğimde de o his vardı
Trhn-cicek Ben 9 haftalik gebeyim gobeğimin alt kismi arada sanci ve agri oluyor aşağiya dogru sebebi nedir
bu_partideyalnizsin Trhn-cicek ilk haftalarda karın agrisi normal benim çok olurdu adet olacak misim gibi
Bal_1604 Trhn-cicek idrar yolu enfeksiyonu da olabilir kasıklardaysa ağrı doktorunuza danışın benimde vardı öyle çıktı
Bal_1604 bu_partideyalnizsin bende çok tarif edemiyorum ama tahminen aynı şey 😂😂 yalnız olmadigimi öğrendim en azından
Bal_1604 Trhn-cicek tam bilmiyorum ama gebelikte tedavi edilmesi gerekiyor antibiyotik veriyor doktorlar
Bal_1604 Trhn-cicek anladım benim 1 ay önce başıma geldi 25 haftada falandim doktor ilaç verdi o şekilde düzeldi gebelikte önemli biseymis