Naznaz günaydın 5 gün önce aynı şikayetlerle acile zor yetiştim, bebek doğuyor sandım, 25 +1iz bu arada, doktor hemen alttan ultrasonla açılma var mı diye baktı, yoktu şükür, idrar tahlili yaptırdı. Bakteri çıktı, ilaç verdi, dün tamamen geçti şükür, dediğiniz gibi hareket edemez olmuştum, karnım ağrıdan sertleşiyodu, hayatta vajina ağrısı hissetmemiştim. Bi de doktor bebek büyüdükçe enfeksiyon sık olur, tuvalette temizlediğin su sıcak olsun soğuk değdirme gece de ayakların altına sıcak su torbası koy dedi. Allahım o ağrılar bitti çok mutluyum. Hemen gidip baktırın, Allah korusun erken doğum riski falan bile olurmuş enfeksiyondan.. Geçmiş olsun 😊