
Kızlar selam💓 Lekelenmem oldu, doktora gittim.
Doktor kese dışında kanama olduğunu söyledi 1.5 2cm kadar. Düşük önleyici iğne yaptı ve progestan devam et dedi zaten kullanıyordum.
Kalp atışını duyduk, gelişimi iyi dedi. Ama kafama takıldı. Benzer bir durum yaşayan var mı ? ❣️