Merhabalar regl gecikmemden dolayı doktora gittim söktürücü verdi onu kullandıktan 5 gün sonra yani bugün ağrılı bir şekilde kanamam oldu Bir saat sonrasında ciğer şeklinde et parçası düştü içimden bu durum normal mi dengesizlik olduğu için hayıt tohum una başladım onun da söktürücü etkisi olmuş mudur içimden düşen parça ne onu bilemiyorum