Kızlar ben dün hastaneye bebeğimin kalp atışlarını duymaya gittim haftaya doktorum randevu alın yine gelin dedi sorum ben bu muayeneye 500 tl verdim haftaya kontrol kapsamına giriyor mu tekrardan mi ücret ödemem gerek yardımcı olabilir misiniz geçen sene gittiğimde randevu almadan haftaya gelin diyordu çünkü bu sefer randevu alarak haftaya gelin dedi cevaplarınızı bekliyorum ☺☺