mbetuly Gizemm0901 hergun iki katı artması gerekiyorsa suan cok daha yuksek olmasi gerekir emin misiniz 192 iken 5 gun sonra 2152 oldu siz haric herkes cok iyi artmis dedi kafam karisti siz boyle yazinca
tunamomm mbetuly bilmiyorum ama artış çok çok iyi ve nedense içine ikiz olarak doğdu ama hayırlısı olsun tabi ki 🤭😘
Hamide1455 mbetuly çok iyi olması gerektiği gibi bence ikiz olsaydı çoktan 5 binleri geçmiş olurdu nasip bakalım haber verin netleşitiğinde
mbetuly Hamide1455 oyle mi diyorsunuz olsun ya ikiz olmasa da olur hayırlısı neyse o olsun sağlıklı olsunda 😊