Annem bi kaç kez seni öyle görmeye nasıl dayanıcam falan demişti sohbet arasında. Ben de korkma ben korkmuyorum dedim. Ama şimdi düşündüm de .. hiç haber vermesem doğurduktan sonra çağırsam nasıl olur? Aslında zaten kimseyi yanımda istemiyorum eşim dışında. Eşim annem kadar yardımcı olamaz belki ama ben kocamın yanında çok rahatım. Sizce saçma mı düşünüyorum