bridenez lütfen hemen en kötüsünü düşünüp içinizi karartmayın. Bir arkadaşımda bu şekilde olmuştu, 8. Haftaya kadar beklendi, 8. Haftada hem kalp atışını hem de bebeğinin geliştiği gözlemlenmişti. Geç döllenme olabilir bu yüzden zaten 8. Haftaya kadar bekleniyor. Evet sizi de anlıyorum içinizi rahatlatmak adına forum sitelerinde sizinle aynı durumda olanları arıyorsunuz fakat herkesin yaşadığı gebelik farklı. Ben 5. Haftamda testte öğrenip kalp atışını duyabilmiştim, başka bir arkadaşım 8. Haftasında duydu, başka bir arkadaşım 3. Haftalıkken öğrendi 8e kadar bekledi. Yani kişiden kişiye değişiyor stres yaşarsanız gelişimini etkilersiniz. Kötü düşünmeyin, eminim bir sorun olmayacaktır. :) Allah sağ salim kavuştursun birbirinize inşallah