ilknremrh bir tane yüksekti 90 dı diğerleri 80 70 ama düzenli aralıklarla değil ve sivri idi doktor sancı var demedi bende birşey hissetmemiştim 😊sonrakinda kasılma hissettiğimde yine 100 ü gördü ama üzeri küt bir süre 100 de durdu doğum ağrı sı bundan bir kaç tane daha olmalı dedi .