minikmucizeemaak Smyye0303 Aslında içime sinen cam tabiki, ama ben biraz fazla hız yapıyorum bişe yaparken telaşeden kırarım o kadar para boşa gider diye korkuyorum işte
Edsn Ozlemozil hepsiburadadan sipariş ettim bugün geldi kargo 274 e aldkm içerisinde 3 adet uç 2 adet biberon mevcut
Nghnclkk _Deniz1 aynen kesinlikle ben oğluma kullandım düzenli olarak yani hem emzirdim hemde sağdığım sütü vermek için onu kullandım. Asla meme reddi yaşamadık
_Deniz1 Nghnclkk bende şuan öyleyim zaten ilk bebeğim tek denediğim biberon da lansinoh oldu memnun kaldım ben de
Sena-cy00 Sema5844 yavaş uçlusu çok mu yavaş akıtıyor acaba? 3 haftalık bebeğim var mecburiyetten emme mama birlikte veriyoruz.. Mama için düşünüyorum ama kaşık biberonla verirken mamasını yavaş verdik mi sinir oluyor çabuk gelsin istiyor içerken yorulup ağlıyor.. Yavaş uçlusu çok mu yavaş akıtıyor acaba?
Sema5844 Sena-cy00 yani bende kaşık biberon aldım bide lansinoh aldım yani kaşık biberon meme ucuna benzediği için onu oneriyorlar