Devlette normalde isteğe bağlı sezaryen yapılmıyor ama doktoruma o kadar yalvardım ki ayın 19 unda yaparız dedi 39+4 yani 😂 ay hadi bakalım ya sezaryenle çocuğun doğum saatine müdahale edilmiş oluyor acaba kötü etkiler mi bu durum kendi secememiş oluyor ya . Ama ben de ne yapayım normal doğum ürkütücü baya