Muhammedamine Lesyaa ne alakası var ki ? Ben 33+3 haftalığım gebeliğimin başından beri hem kan sulandırıcı iğne hemde kan sulandırıcı hap kullanıyorum böyle birşey duymadım afiyetle tüketiyorum hepsinden 🤗
zge_frdi Lesyaa benim bildigim demir ve kan haplarini alınca iki saat süt ve süt ürünleri tuketilmiyor emilimini engelliyormus ama bu kan sulandiricilarda hic oyle bir sey duymadım. Tereddütte kaldıysan ilaçları aldiktan hemen sonra tüketme
TMGBA Lesyaa bende hem hap hem iğne kullanıyorum. Gönül rahatlığıyla tüketebilirsin kalsiyumsuz olmaz.)
ysn_mnvvr Lesyaa Bende hamileliğimin başından bu yana iğne kullanıyorum bi kaç doktor önerisi aldım hiç biride öyle birsey demedi
GizeMustafa Bende coraspin kullanıyorum ama böyle birşey duymadım. Bebeklerimizin kalsiyuma ihtiyacı var her gün süt ve süt ürünlerini tüketmeliyiz. Doktorum her gidişimde mutlaka soruyor ihmal etme diyor.