hilalmelisa Sezeryan oldum.. dikislerim hâlâ sızlıyor ama ilk ayildigim ana göre çok daha iyiyim. Narkozdan herhalde uyanınca nefes alamıyorum sandim. Nefessiz kaldım baya iç cektim falan. Neyse çok değişik.bir his cidden.. Allah herkese nasip etsin🩷