Deletedmom_50 Kızlar hastene çantasını ne zaman hazırlamayi düşünüyorsunuz ben 30 haftamda bitirmek istiyorum yıkamayı utulemeyi felan çünkü şimdiden ağırlaşıyorum ozmnlar hiç bisey yapamam valla sizler ne düşüyorsunuz fikrinizi alabilirmiyim ben şuan 27+1 im
Susu_09 Deletedmom_50 bu hafta yıkamaya baslicaz cnm annemde kalıyorum ben ztn hazirlayalim koyalım bı kenara dedik
ayse_1960 Deletedmom_50 bende bayramdan sonra hazırlayacağım inşallah 31 haftada evin temizliğinide bayramdan önce yapmayı düşünüyoruz odasini falan yaptınız mı siz
irem1- Deletedmom_50 32 haftadayım 28haftada yıkama ütü herşeyi bitirdiğime okadar mutluyum ki şuan ne enerjim var nede rahat hareket edebiliyorum erken yapmak en iyisi bence
Deletedmom_50 Susu_09 aynen öyle canım erkenden hazırlamak en iyisi benim de bu ay odam boyayacak bebisin kıyafetler yikanacak ütülenecek yerlestirilecek
Deletedmom_50 ayse_1960 biz bu ay herseyi bitirmeyi düşünüyoruz ben kaynanam ile oturuyorum o yüzden beşik benim odama konulacak odası olmayacak
ayse_1960 Deletedmom_50 belki 30 dan sonra verir gün birde 30 hafta önlem amaçlı ciğer gelistirici yapalım dedi benim doktorum size böyle bişey dedimi
Deletedmom_50 ayse_1960 bizim beşik felan alındı anne yani mobilya bizim burda anneler alır yani benim annem aldı beşiği ben sivasliyim kayseri felan hep öyle
Deletedmom_50 ayse_1960 demedi yok canım ben doktoruma söyleyim diyorum esim istemiyo ne olacak bisey olmaz diyo
Deletedmom_50 irem1- bencede canım ya bende 30 a kadar odamın temizliği boyası kızımın kıyafetleri yıkama ütuleme vs hepsimi hazırlayacağım insallahn