Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor,kaç haftalık olduz bebeyiniz ne zaman en fazla nerde hareket ediyor?
Ben 27 çok şükür. Bebek çok aşağıda hareket ediyor ve gün geçtikce baskısı çoğalıyor,ara sıra yokarı geliyo o da 2 saat falan yine aşağı iniyor beni rahatsız ediyor doktora söyledim bebek aşağıda o yüzden dedi amma ben çok rahatsız oluyorum bi şey olucak diye sanki çıkıcakmış gibi ws bile korkar oldum