Zeyneb35 Kızlar bugün eczaneye gittim adam artık kan dolandırıcı iğneyi zor getiriyoruz piyasada yok şimdi kendine al yoksa çok ararsın dedi sizde de öyle hı sıkıntı var mi ?
IlaydaOrhanKopuz Zeyneb35 evet cnm bende clexane 0,4 mg kullanıyorum üretimi durdurulmuş.Allahtan doğumuma az kaldı ve 1 tane eczane de buldum şükür ki.bnm için ayırdı ben doğumdan sonra 20 gün daha kullancakmışım ona göre stok yapıcam.
Muhammedamine Zeyneb35 bende bulamıyorum şu anda enox kullanıyorum onun yerine bence gayet güzel hiç zorlanmadım 33+3 haftalık hamileyim en başından beri iğne kullanıyorum ilk kez enox kullanıyorum
Tuos2306 Zeyneb35 aynı sıkıntı bndede var. Şuan elimdekiler btnce sanırım muadillerinden kullanıcam. 33+5 im az kaldı bakalım.
Duyguvv Zeyneb35 bende kullanıyorum hangi eczaneye gitsem boş dönmedim şimdiye kadar hep buluyorum dediğiniz gibiyse stoklamak lazım
Zeyneb35 Muhammedamine ne güzel sizin az kalmış bide benim yeni daha doktoruma sorayım bi bakalım bende Enox kullanıyorum yok çünkü
IlaydaOrhanKopuz Zeyneb35 doktoruna söyle alternatif bi ilaç yazsın ben bulamasam innohep kullanıcaktım
Muhammedamine Zeyneb35 enox da güzel canım madem gebeliğin yeni kendini enox a alıştır çünkü cleaxan bulunmuyor çok zorluk çekersin . Doktorunla görüş 🙋🏻♀️
Muhammedamine Zeyneb35 enox hibor oksapar bunlar cleaxan ın muadilleri yani içerikleri aynı marka farklı .
Zeyneb35 Muhammedamine hiii o anlamda yani Evet bende mecbur onu aldım napalım kullanıyorum şuan .. Siringasi çok sert ama
Halimelis Ben geçenay almıştım geçen ayda aynı sıkıntı vardı bende de pıhtılaşma sıkıntısı var oyüzden kullanıyorum ayrıca raporla 6 kutu yazabiliyor dr sanırım doğuma kadar yeter bana ama doğumdan sonrada yazıyor benimki 32 haftalık oldu bu arada
TMGBA Zeyneb35 artık eczaneye gtmeden arıyorum mecburen asla yok ve gecenlerde 20 tane yeri aramışım 1 yerde buldum oda son dedi 😤Sanırım muadillerine gecicem bnde🤦🏻♀️