seymaayaz1 Hastanesen daha taburcu olmadan kuvöz e alınırsa kaç gün kalırsa kalsın tek kuruş ödemiyorsunuz. Yiğenim 10 gün kaldı ekstra ödeme yapmadık. Ama taburcu olduktan sonra kontrole gittiğinizde yatırmak gerekirse ödeme alınıyor. Birde normal doğumda 24 sezaryende 48 saatten fazla kalırsanız otel ücreti alınıyor. Ekstra kan takviyesi takmak gerekirse yine kan için ödeme yapıyorsunuz. Benim bildiklerim bunlar