Selam kızlar başarı hastanesi Selime demirbaş a gideniniz varmı doğum zamanı nasıl kontrole gidiyorum ilk hamileliğimde 2 kere gitmiştim 2 nci gebeliğimde de gidiyorum çok iyi doktor aslında o kdr detaylı bakıyor ki cok hoşuma gidiyor böyle doktor görmedim ama hiç memnun kalmayan var baya sıkıntı çeken aşırı memnun olan var genel memnun ama İnternette yorumlar doğru mu bilemedim gidipte Selime hanımda doğum yapanınız varmı?