FKRKS29 Bugun beta hcg sonucu aldim 177,6 cikti Allaha şükür hamilelik ver dedi doktor, kac haftaliktir 177 olunca bide ne zaman kadin dogumdan randevu almam gerek sizce🥰
myangelson FKRKS29 betaya göre hafta hesaplanmaz son adet tarihine göre hesaplamalisin 48 saat sonra aynı yerde tekrar kan ver düzenli artış takip et canım en az %66 oranında artış olması gerekiyor. Ben 5 haftalıkken doktora gitmiştim keseyi görmüştük küçücük
Hulyaerol Bence haftaya randewu alın kese 2000 den aşağı gözükmez diyorlar hep şuan benim betam da 747.6 kadın doğumda dün baktırdım cuma gel dedi kese için 😊
FKRKS29 myangelson o haftaya gire beta normal midir acaba sağlık ocağındaki doktorum Bi daha kan vermeye gerke yok 2 gün sonra dedi direk hastaneyebgit haftaya dedi
myangelson FKRKS29 yani normalde gebelik öğrenildiği zaman düzenli artış takip edilir neden böyle birşey demiş anlamadım. Ben ilk ogrendigimde 115 falandı değer doktorum aynı yerde tekrar kan ver 48 saat sonra dedi tekrar verdim 400 küsür çıktı değer doktor tamam artış güzel tekrar vermeye gerek yok haftaya muayeneye gel dedi
FKRKS29 myangelson bilmiyorum ki 177,8 dedi güzel pazartesiye falan randevu al git bakalım Bi dedi , ama bende yükselir mi acaba çok endişe duydum normal sağlık ocağındaki doktor
myangelson FKRKS29 yani sen bilirsin tabi de yükselip yuselmedigine bakmak için dediğim gibi kan vermek gerekiyor belki kadın doğumda ki doktor da sorabilir veya kendisi takip edebilir eğer erken gitmiş olursan kese gozukmezse vs