Bnbranneyim8332 6 haftalık hamileyim 7. Haftaya bugün girdik Ama kasık bel bacak agrıları zaman zamanda karın agrılarım oluyor normalmi 9 unda ilk randevum var ama korkuyorum 6 haftada agrı olurmu ki kızımda olmamıştı bu hamilelikte oldu 🥲
Bnbranneyim8332 kelebekucusu Beypazarı nedir soda mı içecekmi soda asitli içeceklerde zararlı diye biliyorum
Bnbranneyim8332 Kurabiyeannesi ### **** benim gebelikler riskli diye korkuyorum. 3 tane kaybım var çok şükür birde kızım var arasa kahverengi lekeler görüyorum sadece 🤭
Bnbranneyim8332 Kurabiyeannesi evde var aslında bir önceki düşük kanamamda vermişti doktor ama düşük yapmıştım ona rağmen. Bunda içsem bişey olur muki
Kurabiyeannesi Bnbranneyim8332 Son kullanma tarihine bakarak kullanabilirsin canım faydası olur zararı olmaz doktorum yerleşme lekesi yaşadığımda başlamıştı hiç bir lekelenme ve ağrı masum değildir ihmal edemeyiz demişti önlem amaçlı başlamıştı rahme tutunmasına destek veriyor progestan
Bnbranneyim8332 kelebekucusu aaa tüh evde vardı 6 tane anneme verdim zararlı olur diye 😀 eşime söyliyeyim alsın
Bnbranneyim8332 Kurabiyeannesi o zaman ben şimdi yemek yedim alayım mı canım bir tane geçen sene almıştık Ağustos ayında