Merhaba hayırlı olsun :) bizde çift yumurta ikiziyiz 24 haftaligiz, şahsen ben 20 haftaya kadar iyiydim ama son 1 aydır yürümekte zorlanıyorum akşamları ozellikle yemekten sonra nefes darlığı yaşıyorum ve karnimda durmuyorlar maşallah 🥰 çok çok zor bir süreç bizim gibi ikiz üçüz hamileler için ama Allah in şanslı kullariyiz bol şükür ve dua hepimize 🤲🏻🤲🏻