Ayazmom_ kizlar merhaba, ikili test yaptirmistik esim hastaneye gitmis fakat doktorumuz yokmus gosterememis. sonucu almis bana attı sizinle paylasmak istedim anlayan var mı? Yorumlar mısınız?
Ra6ia Ayazmom_ değerleriniz 1000′in üzerinde.Zaten grafikte de düşük risk olduğu belirtilmiş.Korkmaniza gerek yok.