Kizlar 35+5haftadayiz dun aksam ciger gelistirici igne oldum bugunde bir doz oıucam.bebrk hareket etmiyor azaıma oluyor diye duymustum ama cok azalma var doktoruma haber versemmi? Son zamanlar zaten hareketleri o kdar cok degildi ama dunden dahada cok azaldi