Tuos2306 Kızlar 33+5 im. 16 haftadan beri bu çatı denilen kemklerim ağrıyor ve sızlama oluyordu. Ama bi 10 gndür çileden çıkarmaya başladı. Okdr ağrıyorki hareket ederken sanki o kemkleri kırıyorlar. Ayagımı kaldırsam acı çekiyorum. Doktor normal bebek baskı yapıyor diyor ama daha erken değilmi bukadar acı sızı. Ayagımı kaldırmak bile istemiyorum o derece yani. Sizde durumlar nedir ?
Anneyiim46 Ayy canım onu bende çok çektim halende çekiyorum bir çözüm bulamadım daha sanki kemiklerim kırılıyor gibi oluyor
Tuos2306 Anneyiim46 sen kaç haftalıksın canım? Benmde öyle napıcam bilmiyorum daha 44 gün var hayır ben dayanırımda bu derece acıması beni korkutuyor erken falan gelir bişey olur diye 😔
Tuos2306 Anneyiim46 maşallah canm. Sağ salim doğursaydık vaktinde zamanında. Banada eziyet olmaya başladı artık 🥺