Sdcnur10 Kızlar merhaba temuz 25inde dogum yapacağım ve gün yaklaştıkça heyecanlıyım ve oğlumun hareketlerini çok hissediyorum :) varmi 25 inde dogum yapan
ballikedii Sdcnur10 bayramdan önce demezse doktorum sezeryan gününe 3 Temmuz haftası kesin doğum olacak sezeryan ile pazartesi öğrenicem haziran mı temmuz annesi mi olacağımı 🥹😂
Lndakrmn Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻 bizde kızımla temmuz ayını bekliyoruz bir aksilik olmazsa dogum tarihimiz 15 temmuz 🙏🏻
Azr Lndakrmn kaç haftalıksınız acaba. Benimde sat a göre 32+5 ama ultrasonda sürekli değişik söylüyor doktor
Bugriiissss Aynı gün doğurucaz zamanında gelirse :) ama benim kızım çok hareketsiz bir bebek öyle aman aman hareketini hissetmiyorum sürekli korkutuyor beni
Fatmayagiz Büyük ihtimalle Temmuz’un 20 sinden sonra doğum yapacağım. Maşallah oğlum çok hareketli. Şuanda 30+5 deyiz. Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 😇
Elifesilaymac Sdcnur10 ilk haftası 38 oluyorum sezeryan olucam o yüzden ilk haftası yada 2. Haftası bekliyoruz 😊
Lndakrmn Normal doğum istiyorum ben ama dr şuan için net birsey söyleyemem dedi son haftalarda bebeğin ve benim durumuma göre ortak bir karara varacağız artık 🫥
Fatma120 Benimde 25 temmuz gözüküyor ama ne zaman gelir bilmem prensesim çok hareketli maşallah karnımı delecek🥰
Youngplanner Sdcnur10 20sinde de ben doğurmayı planlıyorum sağlıkla kavuşalım inşallah sütümüz karşı duvara fışkırsın ilk günden amin 😂😂😂