adenimm_ benimde ilk gebeliğim yeni doğum yapan yakınlarimin söylediği kadaryla koydum bebek için
3 tane 5li takım ve zibin
ince ve kalın battaniye
bez ıslak mendil alt açma örtüsü
çorap ağız mendili
yelek
kendim için
3 tane gecelik ( alt üst takım ve elbise tarzında)
iç camasiri
terlik havlu yelek çorap yedek kıyafet
hasta bezi ve ped
kirli poşeti
aklıma gelenler bunlar