Arkadaşlar merhaba, dün biraz kasık ağrım oldu sabah düzenli ağrım olunca doktoruma yazdım kontrole gel dedi kontrole gittim ultrasonda her şey çok güzel çok iyi dedi nst verdi, nstde sancım çıktı yatış verdi yatışta serum taktılar ilaç verdiler sonra Nstye tekrar bağladı sancı var yatış akşam duruma göre sezeryan dedi ne suyum geldi ne sancı hissediyorum ne kanamam var bende kabul etmedim ve gelirse suyum gelirim dedim böyle durum yaşayan varmı aranızda