Selam kızlar 28 haftalık hamileyim.Bugün sanki bebeğin ayağı aşağıdan çıkıverecekmiş gibi hissettim hep en son kontrolde başaşağı duruyordu demekki döndü yada ben mi böyle hissediyorum.Açılma olacak diye korkuyorum.Resmen aşağıya tekme atıyormuş gibi bi his biraz sızlama ve anlık zonklama hissi veriyor o anda .Böyle hisseden var mı ?