Tokyobtl Bugün sağ tarafımda ağrı hissetim ve daha sonra batmaya başladı hamiligin ilk zamanlarında yaşan oldumu bu durumu
Skrblt Rahim büyüdüğü için 20 li haftalara kadar kasık ağrısı oluyor. Hatta daha ileri haftalarda da yaşanabiliyor.
Eli-93-87 4 haftalık benim ve ilk günden beri neredeyse özellikle sağ tarafımda batma ve sancı şeklinde oluyor, normal bir durum değil mi?