zeynepyazarer heleninannesi Bendede göbek deliğinin aşağısında var hamilelik çizgisi diyor çevredekiler hamileyken çıkıyormuş 🥰
Zekiye45- ilkmommylikheyecani anladım canım cevap verdiğin için teşekkür ederm bende beyaz tenliyim merak ettim🥰
Syma_07 heleninannesi maalesef tüyler çıktı doğumdan sonra geçiyor diyen var inşallah geçer çok ince tüyler çıktı
Elifbuyukk heleninannesi Benimde oldu doğum yapalı bir ay oldu henüz geçmedi o zamanla göbek deliğinin üstünede çıkacak ilk hamileliklerde oluyormuş bazı kadınlarda
Simge_ulug Hilal2901 benimde göğsüme kadar ama bugüne kadar göründüğüm tüm doktorlar kız dedi. Bence uzunlukla Alakası yok
heleninannesi handeserdes hamile olmadan önce lazere gidiyordum zaten hamile kalınca yine kıllanma oldu yine lazere gitçem bidha hamile kalırsam nişana kıllancak ah biz kadınlar neler çekiyoruz 🤣😂
heleninannesi askooyumm doktorum 15 haftadan sonra çıkar dedi 15 haftalık olunca çıkardım bende bebeğe zarar verir diye korktum metal sonuçta
Luzumuyok Hilal2901 böyle şeyler hiç ben de tutmaz mutlaka tersi çıkar mutlaka 😀 makas bıçak yüzük yok ikili testin betası hepsi tersti ve bu da öyle oldu kızlarım var ve ikisinde de yukarı doğru çizgim vardı 😁