Meraba bebeğim 22 haftalik erkek dün yaptırdım detaylı kalpte delik var 1mm dedi önemli değil dedi ve beyinde kirst dede 3mm sol tarafta bunlar geçice seyler dedi ben yinede başka uzman doktora göründüm o hic birsey görünmediğini varsada koybolmus dedi onun dısında herseyi normal cıktı bebeğimin istersen genine bakıla bilir dedi ama çokta gerek yok dedi sizin başınıza böyle birsey geldimi çok teşekkür ederim simdiden 🙂