Ozlem1231231931 Kızlar 4+6 udi uygulamaya göre doktor 4+5 dedi sadece keseyi gördük. Haftaya tekrar çağırdı normal degilmi tek kesenin olması birde sizlerde öğrendiğinizfe ilk kese kaç mm idi?
BusraKula Ozlem1231231931 bende 4+4 düm kese gözüktüğünde şuan 5+3 üz haftaya kontrolüm var bakalım bebek gözükücekmi🙏🏻
Ruyaaa Daha cok yeni normal.normal.korkma bende ilk gittigimde 5+3 tum cok heyecanli oluyor degilmi o gunler :) simdi 36+5im biran evel dogsa diye dertleniyoruz. Zaman cabuk geciyor tadini cikar.. rabbim.sanada bebisinede saglik versin 💜
BusraKula Ozlem1231231931 valla kese boyu hakkında bişey söylemedi şuan çok küçüğüz dedi ama boyutu sormadım canım