Erbasc Kızlar şu kasılma nasıl birşey benim karnımda bebek toplanıyor bi yere nefesim kesiliyor sonra geçiyor aranızda kasılmayı doğru düzgün tarif edecek birisi var mı
Z-ynp48 Erbasc rahim bir anda taş gibi semsert oluyor, belli bir süre sonra yumuşuyor. Eğer ritmik bi şekilde düzenli oluyorsa mutlaka bir doktora gidin. Bazen bebek toplanması gibi düşünülüyor
gozkarag Erbasc bende de oluyor 31. Haftalarda başladı 34 üm artık asla eskisi gibi yürüyemiyorum inanılmaz sıklaştı. Birden karnım gergin ve top gibi oluyo. Sonra birden göbeğimden vajinama iğne bıçak saplanıyor gibi keskin ince bir sancı… nefes aldıkça zonklatıyo. Doktoruma sordum yalancı kasılmalar ve yerçekimi rahim kanalına baskı yaptırıyo çok normal artıcak bunlar dinlen dedi…. 🥹
menessare Bilgim yok toplanma ben dede oluyor kasılma ona mı deniyor bende bilmiyorum 🤷♀️ 31+1 im bende semsert oluyo bazen
Erbasc Z-ynp48 bende sürekli oluyor zaten 25 haftadan beri ama doktorum ağrılı olursa yarım saatte bir haber ver dedi işte o ağrı hep var bende onun nasıl bi ağrı olduğunu bilmiyorum 🤷🏼♀️
Skrblt Erbasc benim de 22. Haftada falan başladı. 29 da çok sıklaşmıştı. Doktora ısrarla sıkıntı çektiğimi söyledim. Endol diye bir ilaç verdi 48 saat kullandım ve eskiye göre azaldı. Kasılma olunca bütün gün rahatsızlık veriyor.
Erbasc gozkarag ah hiç sorma ya ama bana doktorum yarım saatte bir oluyorsa bu sertleşme ve ağrılı oluyorsa buna erken doğum riski deniyor mutlaka bilgilendir dedi ama bu nasıl bi ağrı onu bilmiyorum toplanınca nefesim kesiliyor benim bundan mı bahsediyor acaba
gozkarag Erbasc valla 32de söyledm gidince bi çatıya baktı bişi yok daha açılma yumuşama vs. Haftaya tekrar gidicem 30 hazirana sezeryan günü aldım zTen ama baklım erken gelirsr normal olsn 30u beklerse sezeryN yaprız dedm
Skrblt Erbasc endolü uzun süre kullanmak bebeğin suyunu azaltıyormuş. Doktorum 48 saatten fazla veremem dedi. Günde 4 tane olacak şekilde 2 gün kullandım sadece.
Rabia_91 Bende de oluyor ara ara. 30. Haftamdayım ama daha önce başlamıştı. Öyle nefes kesecek gibi bişey değil de, sanki bebiş dönüyormuş gibi hissediyorum o yüzden pek önemsemedim açıkçası.