Eemoom Ecilata e bebekten almıştım ben. Pembe bir küvet set halinde. Memnun da kaldım. O katlamalı onları tercih etmedim. Katlama yerleri zamanla yırtılıyor dediler. Bebeğim 6 aylık olana kadar kullandık. Şimdi de içine koyup oturtuyorum suyla oynuyor.
Babyykmz Ecilata ya bana kuvetler cok gereksiz geliyor asiri yer kapliyorlar katlananda almak istemiyorm.. bebek hemsiresi arkadasmda oyle bebegi hasta edersin ben sana ogreticem muslugun altinda yikarsin dedi kendi bebeginide evde hep muslugun altinda yikadı ben sadece babyjem küvet destegi aldim dusa kabinde yikarsam diye. Aslinda cogu bebek esyasi cok gereksiz geliyor yinede cogunu aldim belkide tamamen tecrubesizligimden bilemiyorum ama cok gereksiz syler var 😀
ballikedii Ecilata ben katlanır set olarak aldım ama evde zaten bi tanede normal var yapamazsam diğerine geçerim 😂
buusur Ecilata ebebekten sadece küvet aldım bende saydam renk üzerinde balık desenleri falan var küçük vardı ben bir büyüğünü aldım evde kovam vs var
Ecilata Eemoom bende gördüm taklanırlar tehlikeli geldi bi tık aslında yük verince katlanır mı vs diye ama evde böyle alırsam koyucak yerimde yok 😅 çünkü evim küçük 😅 kararsız kaldım
Eemoom Ecilata ben banyoya koyuyorum genelde. Her gün yıkadığım için hiç kaldırmıyordum. Banyoda duruyor. Katlanır riskli 😄
Ecilata Babyykmz ay ben çok sakarım bir yere koymadan elimde yıkarken kesim düşerim ben 😅😅😅 evet onları gördüm direk bebeği koyuyor duşta direk banyo yaptırılıyor
Ecilata Eemoom banyoda koycak yerim bile yok okadar diyim size 😅 duşakabin içindede bırakmam pislemiş gibi hissederim 😅
Babyykmz Ecilata bende katlanan kuvette kendime guvenemiyorm unuturum kolumu falan bastiririm bir kapanirsa su basar her yeri diye 😅😅
ballikedii Ecilata yok biri vardı bizde ben katlanır aldım o da eşimin abisinin çocuklarından kalma yurtdışında yaşıyorlar ama bebekken geldiklerinde kullanmak için aldılar geldikleri zaman 1 ay kalıyorlardı yazın giderken bize bıraktılar 3 sene önce hala duruyo bizde 😂 attım yata odasında dolabın üstünde duruyo içini de doldurdum işte 😂
yagmurveyerdeniz tek başıma da yıkamak kolay olsun diye bu desteği aldım. bir doktor arkadaşım da kesinlikle bu desteğin çok yardımcı olduğunu söyledi. aklıma da yatan buydu, doktor da onaylayınca içim rahatladı
Ay-5k Ecilata BİM’den almıştım orta boy olanından çok ta iyi kızım için aldım ama o daha doğmadan oğlum sağolsun kullanmaya başladı bile
Rwerdst Ecilata ben uzun süre kullanmayı düşünmüyorum. Belki kullanmam bile. Duşakabinde yıkamak daha kolay açıkçası 😬 bir de zaten dönmeye başlayınca küvet olmuyor artık. Ek olarak başta tüm fileler bebeklerin cildini tahriş edebiliyor ☺️ görümcem hediye aldı valla biri varken falan çıkarırım herhalde 🙃 civil den almıştı. Sedefli bir küvet baya da uyguna almış. Herşeyi 150-180TL arasıydı
saitkereminannesi02 Ecilata Şeffaf set almıştım oğlumda ama şimdi ki aklım olsa almam yer kaplıyor bir kez yikadiktan sonra banyoda kucakta daha kolay yıkanıyor 2.el sayfasına koymuşum satıyorum bu bebekte de fazla kullanacağımı sanmıyorum