nurtasdemir 36.haftalik oldum.bugun sağlık ocağına idrar sonucuna bakmaya gittim. Enfeksiyon çok var dedi. Tek kullanımlık toz verdi. Aynı durum olan var mı? Erken doguma neden olmaz değil mi
Lajanam Kuzum bende 36+3 deyim çok fazla enfeksiyon vardı korkmuştum erken doğum olur diye doktoruma bugün sordum, şu an bile doğursan erken değil korkma doğumdan sonra geçer dedi
kevserky Lajanam son haftalarda illa oluyormuş diyorlar ağrın oluyomu kasık ağrısı yapıyormu . Bol su iç bir de kızılcık suyu bulabilirsen iyi gelir cnm . İçin rahat eder en azından biraz bnde 36yım bu arada Allah sağlıkla versin bebişini 😇
nurtasdemir Ryryry yinede ilk gebelik olunca merak ediyor insan o olsa sorun olur mi bu olsa sorun olur mu diye ☺️
nurtasdemir Churcill bol su ve sık tuvalete çık dedi doktor. Birde bu tozu gece suya koyup icicem bakalım☺️ yani yanma vs de yok ama anlamadım
didemkose Churcill bana doktorum yaban mersini turna yemişi ve kuşburnu ye dedi C vitamini çok yüksekmiş bunlarda idrar yolu enfeksiyonuna çok iyi geliyormuş sizde tüketebilirsiniz alerjiniz yoksa
Muhkub60 Churcill Peki siz de ağri ya sebep oluyor mu 22 haftlığım 17 den berî kasık ta aşırı ağri batma yanmalr oluyor 3 kere tahll yapıldı haff çıkıyır öyle çok yüksek te değil ama 3 kere 10 gün arayla toz kullndım bi kez antibiyotik aldım yok 3 gün rahatlıyorum sonrası yine sancılanıyorım cumartesi günü toz kullanmıştm bak bugün yine kıvranıyorum napıcmı şaşırdım korkuyorum ya yanlarıma vuruyor böbrek usg de temiz çıktı
Lajanam nurtasdemir enfeksiyon da genelde yanma olmuyor diye biliyorum benim artık çook fazlalaşmıştı fitil kullandım, bol su içtim, sürekli çamaşır değiştirdim biraz geçti şükür
kevserky nurtasdemir Ay o tozu ben Bi düzgün kullanamadım ya . Gebelikte uyku yok biliyorsun . Çocuk baskı yaptıkca az az çişin geliyor . O tozu içip uyuman lazım sabah kalkınca çıkman lazım tuvalete benngece 10 sefer uyanıyom ki zaten dönerken can çekişiyor yatakta uykuda haram 😅😅 bana hiç işe yaramadı hap kullandım ben geçti
Lajanam kevserky kasık ağrısı çok yaşıyorum, doğuruyorum diyorum bazen. Ama çok az kalmış geçmiş sayılır çok şükür
femme nurtasdemir bende dün akşam içtim azcik yanma vardi geçti bol su için idrar ile atarsınız insallah
Blgekrks nurtasdemir 34+2 benim de varr doktorum hem antibiyotik verdi hemde tek kullanımlık doz verdi benim de baya varmış enfeksiyonum
miyasekubra nurtasdemir nurtasdemir Canım bişey olmaz inşallah ben 14 haftalık ve 18 haftalıkken idrar enfeksiyonu geçirdim ilkinde sadece toz kullandım ikinci de toz ve antibiyotik kullandım doktor gebelikte sık görülen bişey dedi belki tekrarlayabilirmiş bende duydum erken doğum yapabilir diye inşallah bişey olmaz geçmiş olsun☺️