Kubra55565
15+3′teyim. 2 kiloya yakın aldım gibi ama ayaklarım ellerim şişti, yani ödem bence. Karnımda dolgunluk hissediyorum. Kilolu olduğum için önceden hep içime çekerdim karnımı, şimdi çekmekte çok zorlanıyorum 😁 göbeğim olduğundan bi şey belli olmuyor ama göbeğim olmasaydı birazcık belli olurdu bence şişkinlik, çünkü içerinin şiş olduğunu hissediyorum.