eymenmom07 Ben de 2 haziranda doğum yaptım bebeğim küvözde. İlk gün iki göğsümden damla geldi o da biberona yapıştı. Sonra sürekli devam ettim 1 cc 2 cc 3 cc derken şu an 2 göğsümden 20 cc falan çıkıyor, bestlak damla kullanmaya başladım bir de şu içiyorum. Moralini yüksek tut bence en önemli şey bu. Hepimizin bol bol sütü olsun inşallah, bebeğinize şifa diliyorum kaç haftalık doğdu ne için yatıyor