İlk gebeliğimde oğlum 37+6 da doğmuştu. Şimdi ikinciye hamileyim kızım olucak Allah nasip ederse. Acaba o da bu zamanlarda mı doğar yoksa ilkle alakası yok mu bi de kız bebek geç doğar diyolar öyle mi acaba yoksa ilkle hemen hemen aynı mı doğar çok merak ediyorum ne zaman doğar diye tecrübesi veya fikri olan var mı