cansureis Kızlar merhaba adetime 9 gün var bugün kan verdim ve malesef 0 beta böyle önceden verip sonradan geciken oldumu 🥺 Korunmasız ilişki 26-27-30 oldu
minikmucizeemaak cansureis Şöyle oldu benim. Regl 6 Nisandı. 30 martta kan verdim 1.20 çıktı negatif, 1 Nisan da 12.58 pozitif ile öğrendim. Ama ben evde test yapmıştım, 30 undaaşırı silik 1 Nisan da daha belirgindi. Yumurtlamaya ve döllenmeye bağlı tabi
neanladinyurdagul cansureis Merhaba ben vermiştim 14 çıkmıştı yumurtlamamın 8.veya 9.günüydü ama tabi her insanda farklılık gösterir.
323832 cansureis adetime 10 gün kala 7.7 ile öğrenmiştim daha kana yeni geçmişti ilişkinin üzerinden de 9 ya da 10 gün geçmişti kanda çıktı hemen
cansureis minikmucizeemaak 2 günde fark etti yanii ben test yaptım bugün birşey çıkmadı idrardada betam resmen 0.0 çıktı
minikmucizeemaak cansureis Evet 2 günde pozitif oldu ama ben o ay normal bir kontrolde yumurtamın çatladıgını öğrenmiştim değerlendirmiştim doktor da varsa tutunsun diye duphaston vermişti. 6 sında regl olmazsan kan ver regl olursan da gel demişti kimyasal yaşamıştım daha önce çünkü. Nasip kısmet tabi burada da görmüştüm 1.20 den yükselenleri
Aslan10 cansureis 6 gün önce vermiştim 231 hcg yle hamile olduğumu öğrendim 2 gün sonra r462 olmuştu çok şükür şuan 9 hafta olucaz. Erken döllenme ama benim geç döllenme de belli olmaz
Aslan10 cansureis tahmin edebiliyorum 5 6 ay boyunca bende öyleydim hep test yapıyordum reglime 1 hafta kala kanama oldu damla damal 2 gün öyle şüphelenip test yaptık pozitif çıktı kan verdim öyle öğrenmiştim daha 3 haftalık di ben öğrendiğim zaman 🥰
cansureis Yenibirii evdede yapıyorumda dedim belki çoo yeniyse bari kanda görürümde içim rahatlar ama malesef
Yenibirii cansureis yok canim bende 7 gün öncesinde yaptim cikmadi kanda. Oldugundan emindim ama.. o yüzden evde adet günüm gelmeden test yaptim silik cikti. Ertesi gün kanda 59 beta ile ögrenmistim😂🙈
gzdegk cansureis Ben adetimden bir hafta önce verdim 17 çıkmıştı şuan hamileyim ama erken vermemek lazım aslında çünkü kimyasal mı acaba diye iki gün kendimi yemiştim😅 Umutlanıyorsun çünkü ister istemez. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏
Meli-sa Yenibirii benimde adeiteme yarın 5 gün kalıyor yarın erken gebelik testi yapsam çıkarmı artık
Yenibirii Meli-sa elinde fazladan test varsa yap. Yoksa adetine 1-2gün kalmasini bekle derim. Kasik agrisi gibi belirtin varmi?
Mommybabyy Meli-sa benim gibi dokuz doğurmak istemiyorsan bekle bence adetim 2 gün gecikti hemen yaptım silik çıktı iki gün sonra bir daha yaptım gene silik çıktı 5 gün geciktikten sonra kan verdim 13.11 çıktı beklesen daha iyi olur
Sibelsibos Meli-sa kuzum benimde 5 gün var ama biraz daha beklemek sabıretmeyi öğrenmemiz lazım bugün içim içimi yedi alayım yapayım diye ama ne kadar çok beklesem okadar iyi olur bence ben bana erken diyorum takdir senin tabiki 🤗