SerenCn Bugün birden başladı adet sancısı gibi ağrı ara ara şiddetli oluyor uzandıkça hafifliyor. Bu haftada yaşayan var mı norma mi?
Busra4008 SerenCn bende 27+1 im canım benim de var ağrılarım benim bebeğim kafa yukarda vücut aşağıda rahime doğru artık baskı yapıyor senin bebeğin yönü nasıl
BBeeBBeeKKoo Evet 33+3haftalık oldum halen yaşıyorum senin haftalarda da vardı dinlenince geçen ağırlardan korkma doktorum bana normal bebek büyüyor diyor hep
SerenCn BBeeBBeeKKoo sanırım evet bebek ve rahim büyüdüğü için oluyor yürüyüş falan yapınca sizinde tuvalet ve ağrı hissi artıyor mu peki?
SerenCn Busra4008 bebeğin yönünü bilmiyorum 19 Haziran kontrol var o zaman sorayım, yürüdükçe falan daha çok ağrı yaptı devamlı tuvalete gitmek zorunda hissediyorum 😖😭
BBeeBBeeKKoo SerenCn tuvalet dediğiniz büyük abdest mi küçük abdest mi ? Çişim geliyormuş hissiyatı oluyor sertleşiyor bazen baskida hissettiğim olur
SerenCn BBeeBBeeKKoo şöyle devamlı bir çiş gelme hissi yapıyorum bir dakika sonra resmen yine çiş bu iki gündür ya 😫