Minikyolculugumuz1 Kızlar bugün 29. Haftama girdim çok şükür 🙏🏻 eşimle isim konusunda anlaşamadık bir Türlü o arya veya alya olsun diyor :) benim gönlümde durudan yana :)
Nurse2018 Minikyolculugumuz1 arya duru / Alya duru ikisi dr hoş oluyor eşinizi kırmayın bence kötü isim seçmemiş
Gayekaragoz İnanmıyorum biz de kız olursa ya Arya ya Duru düşünüyoruz😍 İkisi de çok güzel isimler ben hiç birlikte düşünmedim
Minikyolculugumuz1 Gayekaragoz şimdiiden adaşı oldu bile kızımın 🌸 ben eşimi kırmayacağım iki isim koyacağız:)
Gayekaragoz Minikyolculugumuz1 Adı gibi çok güzel bir kız olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻🌸🥰
Minikyolculugumuz1 Gayekaragoz amim teşekkür ederiz Gayekaragoz aminn inşallah sizinde sağ Salim kucağınızı almak nasip olsun 🌹