Mutluyumanneyimm Kızlar bugün muayene olmaya gittim 14+2 deyiz.Cinsiyeti göremedi kordondan gözükmüyo.Ama böyle göstermeyenler genelde kız oluyo dedi.Bende kız istiyorum doğru mudur sizce
Sedaahmet Mutluyumanneyimm bende 14 haftalıkken gittiğimde doktor kordonu bacak arasina almis dedi. Tam göremiyorum ama erkeğe benziyor demişti. 19.haftada erkek olduğu netleşti. İnşallah gönlüne göre olur 😊