Cey53 iki sezeryan geçirdim doğum sonrası ilk sıvı olarak suyla bol bol kayısı suyu içtim ikisi bir arada kahve tüket dedi Dr bol bol anestezi etkisi atmak için onu da yaptım yanımda kettll götürdüm hastaneye katı gıdaya geçince beyran içmiştim 😂 sıcak kemik ilikli sulu çorba tarzı tükettim ameliyatim çabuk iyileşmesi icin ertesi eve dondugum gün hafisa derler hem süt yapsın hem ameliyat yarası çabuk iyileşmesi için tereyağli bol beyaz susamlı yapmıştı annem ondan yedim bebekte gaz olmasın hem bol süt yapıyor diye bol bol rezene çayı içtim şimdilik aklıma gelenler bunlar