BK7030- Kızlar benim TSH sürekli yüksek çıkıyor tiroidlerim yok ilaç kullanıyorum ama bebeği etkileyecek diye endişeliyim
Tuubaoz BK7030- benim bayadir var ilk hamileligimde de kullandim dogumdan sonrada devam ettim sütümu etkilemesin diye şimdide kullanıyorum ama onemli olan t4 değeri hamilelikte
Sevval0308 BK7030- düşürdü cnm ilk ay 8.18 di euthrox 75 kullanıyorum şuan 1.35 e düştü ama doktorum hamilelikten dolayı yükseldiği için doğuma kadar bırakmayalım ilacı dedi