Cagla2604 Kızlar ben randevu aldım devlet hastanesine özeller biraz pahalı geldi biraz ileri tarihe verdi devlet hastanesi 22+4 oluyor geç olur mı acaba doktorum onayladı olur dedi ama biraz tedirginim bakamazlar diye
Anonim3447 Cagla2604 hayır bence en ideal tarihlerden biri perinatoloji doktorumuz öyle demişti 22 23 en ideal